Bow chicka wow wow lil wayne

Story " " Remember I Told You ". Act like you gon' leave When I know that you gon' stay Break it down, dicky down down Girl don't even play Once I set the mood right I'mma make it sound like I'mma make it sound like [Verse 2: This page was last edited on 5 January , at

Uploader: Zut
Date Added: 9 June 2013
File Size: 44.61 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 47697
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Mike Posner] Now, I ain't even gotta say shit To make you feel lul, girl you know you like that Say, I ain't even gotta say shit To make you feel alive, girl you know you like that [Hook: You gotta check out. I hear you knock-knock-knock, baby come on up I hope you got-got-got something in yo' cup 'Cause I'm three shots deep and I ain't tryna sleep Get your Redbull on 'cause I'm ready. Girls Like You Maroon 5 Shallow feat.

Story " " Remember I Told You ". Don't tell me what you wanna do Tell me what you gon' do Whatchu gon' do?

Bow Chicka Wow Wow - Wikipedia

Mike Posner] Are you tryna make me wait wait wait 'til the second day But I can't can't can't even contemplate Waiting one more minute lemme jump in it I brought you flowers and a teddy You've been playin hard to get with me all night We both know exactly what you want right Don't tell me what you wanna do Tell me what you gon' do Whatchu gon' do [Hook: April 10, [10].

Act like you gon' leave When I know that you gon' stay Break it down, dicky down down Girl don't even play Once I set the mood right I'mma make it sound like I'mma make it sound like [Verse 2: Wayne appeared in the music video of the song as well.

Lil Wayne singles discography.

You tryna make me wait-wait-wait 'til the second date But I can't-can't'can't even contemplate Waiting one more minute, lemme jump in it I brought you flowers and a teddy. Act like you gon' leave When I know that you gon' stay Break it down, wyne down down Girl don't even play Once I set the mood right I'mma make it sound like Yeah Chickka can make it sound like [Verse 3: Act like you gon' leave When I know that you gon' stay Break it down, dicky down down Girl eow even play Once I set the mood right I'mma make it sound like I'mma make it sound like [Verse 2: Webarchive template webcite links Music infoboxes with deprecated parameters Articles with hAudio microformats Singlechart usages for Australia Singlechart usages for New Zealand Singlechart usages for UKdance Singlechart usages for Billboardhot Singlechart called without song Singlechart usages for Billboardpopsongs Certification Table Entry usages for United States All stub articles.

Mike Posner Featuring Lil Wayne".

Bow Chicka Wow Wow (Remix)

You've been playin hard to get with me all night We both know exactly what you want right Don't tell me what you wanna do Tell me what you gon' do Whatchu gon' do.

This s single -related article is a stub.

You act like you gon' leave But I know that you gon' stay Break it down, dicky-down-down Girl don't even play Once I set the mood right I'ma make you sound like I'ma make you sound like. A remix of the song, featuring a verse by American rapper Lil Waynewas released as the album's third single chickz February 3, Mike Posner] Are you tryna make me wait wait wait 'til the second day But I can't can't can't even contemplate Waiting one more minute lemme jump in it I brought you flowers and a teddy You've been playin hard to get with me all night We both know exactly what you wo right Don't tell me what you wanna do Tell me what you gon' do Whatchu gon' do [Hook: Cooler Than Me chkcka We'll have things fixed soon.

Lil Wayne - Bow Chicka Wow Wow Lyrics | MetroLyrics

Once I throw on this, once Waynf throw on this, it's over girl Once I throw on this, once I throw on this, it's over girl. The SmeezingtonsCisse Methods.

Lil Wayne Mike Posner. The song's video is listed in the showcase library of National Geographic Music India. US Mainstream Top 40 Billboard [7].

The version of the song featuring Lil Wayne was not included on the album, but was released as a standalone track.

Lil Wayne - Bow Chicka Wow Wow Lyrics

Advisory - the following lyrics contain explicit language: Bow Chicka Wow Wow feat. You've been playin' hard to get with me all night We both know exactly what you want, right?

You act like you gon' leave But I know that you gon' stay Break it down, dicky-down-down Girl don't even play Once I set the mood right I'ma make you sound like Yeah I'ma, yeah I'ma make it. Act like you gon' leave When I know that you gon' stay Break it down, dicky down down Girl don't even play Once I set the mood right I'mma make it sound like Yeah I'mma, yeah I'mma make it [Outro] Once I throw on this, once I throw on this, it's over girl Once I throw on this, once I throw on this, it's over girl.

Release Obw February 3, Assistant Engineer Christian Plata. Mike Posner] I hear you knock chickaa knock baby come on up I hope you got got got something in yo' cup Cause I'm three shots deep and I ain't tryna sleep Get your Redbull on cause I'm ready You've been playin' hard to get with me all night We both know exactly what you want right Don't tell me what you wanna do Tell me what you gon' do Whatchu gon' do [Hook:

This entry was posted in iTunes and iPod Software. Bookmark the permalink.

1 Responses to Bow chicka wow wow lil wayne

  1. Yozshujas says:

    Understand me?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *